Więc tak, w świecie "Dead Space" nie było czegoś takiego jak umiejętności, jednak my je wprowadzimy. Będą one podobne do tych z gry "Crysis 2", jest to dodatek, aby ułatwić wam przetrwanie podczas waszych misji.
Zdolność Pełnego Pancerz
Jest to umiejętność, podczas której uruchomienia, zyskujemy większą odporność na ataki naszych przeciwników, działa on określony czas i zależy od stopnia energii, jeżeli mamy poniżej 50% energii (zdrowia), nie jesteśmy w stanie go użyć.
Maskowanie
Dzięki tej umiejętności, jesteśmy w stanie dosłownie zniknąć na kilkanaście minut, daje nam to sporą szansę na ucieczkę przed hordą przeciwników, a także większe szanse na przetrwanie, wymaga to jednak posiadania przynajmniej 65% energii (życia), w przeciwnym wypadku mogą nastąpić skutki uboczne, typu...natychmiastowy spadek energii.
Super Szybkość
Dzięki tej umiejętności, nasza postać może przyśpieszyć o 50%, służy to między innymi do ucieczek przed liczną grupą przeciwników, jak również do przetrwania, kiedy zaczyna nam brakować tlenu. Musimy posiadać przynajmniej 30% energii (życia) aby użyć tej umiejętności.
Prześwietlenie
Ta umiejętność, pozwala nam widzieć przez krótki czas przez ściany. Przydatna i bardzo skuteczna, kiedy nie wiemy co czeka nas za danymi drzwiami. Wymaga jednak sporo energii, bo aż 75% (życia). Jednak nie jeden raz, może ocalić nam życie.
"Drugie Życie"
Ta umiejętność pozwala nam wygenerować siły, zacząć życie jakby od nowa, musimy jednak posiadać przynajmniej 20% energii (życia), w przeciwnym wypadku, nie może się odgenerować. Odnawia ona również poziom tlenu i stazy.
Sokole Oko
Zdolność pozwalając wychwycić nam rzeczy, których inni nie mogą zobaczyć, wiążę się to między innymi z odszukiwanie różnego rodzaju artefaktów (broni, kredytów, paków medycznych). Możemy jej użyć, bez względu na energię.
|